Assalamualaikum & Salam Sejahtera!

Jika anda sedang mencari pelukis pelan rumah di Shah Alam, insyaAllah saya boleh membantu anda. Saya, Izwan Mohd Salleh dari IMOSDESIGN berpengalaman sejak 1999 membuat rekabentuk & pelan ubahsuai rumah di Shah Alam serta mengemukakan pelan ke MBSA sehingga mendapat kelulusan ubahsuai. Saya juga menyediakan khidmat penyediaan rekabentuk pelan banglo khusus bagi anda yang ingin membina rumah banglo 1 tingkat atau rumah banglo 2 tingkat di tanah kampung dalam kawasan Shah Alam. Sila ihat info lanjut dibawah.

HUBUNGI SAYA
Untuk sebarang pertanyaan & temujanji, sila hubungi/sms saya di 019-6904405 @ faks 03-55113177 @ emel ke pelukispelan1@gmail.com atau imosdesign@yahoo.com . Untuk mendapatkan sebutharga perkhidmatan saya, sila hantar lakaran pelan bersaiz A4 melalui faks/emel.

Visual 3d Perspektif Rumah

HAD UBAHSUAI RUMAH

Pelukis Pelan Rumah di Shah Alam

Saya menyediakan khidmat;

1. Lakaran & Rekabentuk Pelan Ubahsuai Rumah & Pelan Banglo seperti di bawah ;





2. Gambaran Visual 3D bagi Cadangan Rekabentuk Ubahsuai Rumah & Banglo seperti di bawah ;
3. Penyediaan Pelan 'Working Drawing/Detail Drawing' seperti dibawah untuk dikemukakan ke MBSA bagi mendapatkan kelulusan pelan sebelum ubahsuai rumah dimulakan ;

4. Mengemukakan pelan yang telah siap ke MBSA hingga mendapat dokumen kelulusan pelan ubahsuai rumah seperti dibawah bagi memulakan kerja pembinaan  ;-

Pelan yang diluluskan dicop oleh MBSA
Pelan yang diluluskan dicop oleh MBSA

5. Lawatan tapak berjadual semasa pembinaan & penyediaan laporan status pembinaan ke MBSA untuk proses mendapatkan CF atau CCC selepas rumah siap dibina @ diubahsuai.


Sebutharga Perkhidmatan
Jika anda inginkan sebutharga bagi perkhidmatan di atas, sila emelkan lakaran pelan ubahsuai @ lakaran pelan banglo anda bersaiz A4 ke pelukispelan1@gmail.com atau faks ke 03-55113177.
Untuk mendapatkan maklumat lanjut atau membuat temujanji, sila hubungi atau sms saya, Izwan Mohd Salleh di 019-6904405.

PERCUMA! Dapatkan tips & panduan ubahsuai rumah di kawasan Shah Alam dalam blog saya di SINI